Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Blok Van Het Staal Van De Aristocraat Riley

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Het Blok Van Het Staal Van De Aristocraat Riley

    Volledig - grootte als nieuwe ARISTOCRAAT RILEY MET de VOLGENDE SPECIFICATIE: - Al opgepoetste houtbewerking is hand gestript geweest, die aan als nieuwe voorwaarde wordt bevlekt en wordt re-gelakt. Geen builen of krassen. De benen zijn geschuurd terug naar originele voorwaarde op een draaibank, in preperation voor het oppoetsen. bed van de 5 stuk het Italiaanse lei. Ardesia Biggio. De het blokkussens van het staal (het UK maakte niet uw goedkoop Chinees vuilnis) pasten met de gloednieuwe beste rubbers van het kwaliteits Noordelijke kussen Gloednieuwe het UK gemaakte Riley kussenfriezen (houtbewerking) Gloednieuwe de zakplaten van de Gelijke, leer, netten en spelsporen Geleverd met de gloednieuwe doek van 6811 Toernooien Reeks die van nieuwe toebehoren, ballen, richtsnoeren, driehoeksborstel, krijt, scorebord, rust enz. de bestaat uit Ook inbegrepen voor het UK is de kopers een lichte luifel Riley. wegens de grootte is het niet praktisch om deze overzee te verschepen. Fundamenteel wordt u als nieuwe lijst zonder het dure prijskaartje. Ik bied deze lijst aan die in het traditionele rozehout wordt opgepoetst eindig of de distinctieve Zilveren livrei van de Wsa- lijst. Alternatief, kunnen wij de lijsthoutbewerking lakken om het even welke kleur u wenst. Deze kleinhandel bij nieuwe £ 7500. Aangeboden geleverd en geïnstalleerdn in het UK voor slechts £ 3500. Als om het even welke potentiële koperswensen die, gelieve £ 500 van vraagprijs af te trekken slechts verschepen. Ik zou gelukkig om voor overzee het verschepen en installatie zijn te citeren. Gezien de voorwaarde van de lijst die met het zwakke pond wordt gecombineerd, is dit een absoluut koopje voor om het even welke koper overzee. Als u van om het even welke verdere details zou houden, te verzenden gelieve me een privé bericht.

  • #2
    Eh... huh?
    It appears to me you used an automatic translation programme. I don't think it will take you anywhere (apart form this reply). This message doesn't make sense for Dutch people.

    Comment


    • #3
      Inderdaad. Bijna iedereen spreekt engels in Nederland of kan het lezen. Dit is abacadabra!

      Comment

      Working...
      X